?

Log in

No account? Create an account
 
 
12 August 2010 @ 07:35 pm
Everyone Keep Out! (That Means You, Lennier.)  
Inspired by this thread, specifically lizbee 's comment here, I present to you:









 
 
 
mac_beth13mac_beth13 on August 13th, 2010 01:01 am (UTC)
OMG this is made of win! *dies from laughter*
*deep breath* Okay..I think I'm good now. ahem. Yeah, really love this. ^_^
Shannon: careful nowkungfuwaynewho on August 13th, 2010 01:39 am (UTC)
You don't even want to know how much I giggled myself while I was doing it. It was kinda sad, actually.
nhpwnhpw on August 13th, 2010 02:24 am (UTC)
LOL.

Just, LOL.

RFLMAO, and I NEVER use this term. Like, ever.

"I probably should not use the extinction of an entire species as an excuse to touch John's face." I am literally laughing so hard I'm crying.

(My husband would like to know WTF Bruce Boxleitner said now that is so damn funny.)

LOL.
Shannon: lotr haldirkungfuwaynewho on August 13th, 2010 03:29 am (UTC)
I'm glad you like it, hee. As soon as I read lizbee's comment, I was like, I have to make this happen. I had a work meeting yesterday, and while other people were taking actual notes, I wrote down Delenn's diary entries. I, um, had to work really hard to not laugh myself.

My favorite is the picture. I was going through my promo pics folder to find the right one, and saw that, and I could instantly imagine it taped to the page, and I ended up having to put my head down on my desk.

Seriously, I was entirely too tickled by this whole thing.
(Deleted comment)
Shannon: b5 john smileskungfuwaynewho on August 13th, 2010 03:24 am (UTC)
This comment paired with the icon right next to it...OMG. I just did one of those surprised laughs that hurts.

Oh, my poor throat.
(Deleted comment)
Shannon: b5 john smileskungfuwaynewho on August 13th, 2010 01:11 pm (UTC)
lizbee: B5: Delenn (shadow dancer)lizbee on August 13th, 2010 05:13 am (UTC)
I think I actually hurt myself laughing. "Universe saving super hybrid baby" was where I lost it.
Shannon: tng picard sonnet finger pointkungfuwaynewho on August 13th, 2010 01:11 pm (UTC)
Hey, this was all you. I just did the dirty work.
there's coffee in that nebula: b5 delennun_crayon_rouge on August 13th, 2010 09:16 am (UTC)
Is it wrong that, apart from being incredibly funny, I actually find this kind of adorable?
Shannonkungfuwaynewho on August 13th, 2010 01:13 pm (UTC)
Aw! It kind of is. If you think of Delenn, newly changed, just experiencing all these human emotions and hormones for the first time - she sort of is like a teenage girl.

I just wonder what Sheridan's version of this would be.
nhpwnhpw on August 13th, 2010 05:39 pm (UTC)
You should not ask questions to which you do not want to know the answers :P
Shannon: drh brand newkungfuwaynewho on August 13th, 2010 05:45 pm (UTC)
DO IT DO IT DO IT!

nhpw: sdalmostkissnhpw on August 13th, 2010 05:47 pm (UTC)
Fuck. I have actual work to do today. Now my mind is all, "He'd probably talk about wanting to do her a lot. ...Wait, work? What?"
Shannon: tng picard :okungfuwaynewho on August 13th, 2010 05:53 pm (UTC)
*FLAILS*

NOW YOU HAVE TO DO IT. Exactly that. What you just said? That's what you have to do.
nhpw: sdalmostkissnhpw on August 13th, 2010 05:57 pm (UTC)
My employers would be horrified if they knew they were paying me to write this shit.

If I get caught, my next entry will be titled "My B5 Obsession Got Me Fired."
Anne Marieindigoviolet on August 17th, 2010 04:18 pm (UTC)
:D!
dragonladyk on August 30th, 2010 06:35 pm (UTC)
I can't tell if this is just plain funny or some sort of twisted commentary on Delenn's character development. ~.^

DragonLady
Shannonkungfuwaynewho on August 30th, 2010 07:44 pm (UTC)
Ha! I never really saw too much of the "Delenn is just becoming John's girlfriend," honestly, but I can see where it might have seemed that way. He is very handsome, though...
regularamanda: Babylon 5: The Captainregularamanda on January 5th, 2012 09:49 pm (UTC)
ROFL!!!
Best thing EVER!!!
Shannon: b5 john smileskungfuwaynewho on January 6th, 2012 04:07 am (UTC)
Aw, thanks! What a lovely surprise, to get a comment on such an old entry - totally made my day!