?

Log in

No account? Create an account
 
 
16 August 2010 @ 06:32 pm
Yay!  
Shameless yay fun happy post.  I'm starting off with a few of my favorite images I've stolen from random tumblrs; I take no credit for any of this, except of course for my phenomenal ability to right-click-save-as.  (It's a gift, what can I say.)  Reply with something that makes you laugh or makes you happy!










This is just the tip of the iceberg, you guys.
Tags: ,
 
 
 
mac_beth13mac_beth13 on August 17th, 2010 12:32 am (UTC)
These are great! lol! Some things that make me happy, eh? I'm not so wonderful at the right-click-save-as when I see something so I'll linky link to some vids that make me feel good and/or make me smile. Also, a smile can always be bought with sweets, I love the cookie cartoon!

John Fogerty and Rockin' Sydney 'My Toot Toot' good fun down on the bayou. http://www.youtube.com/watch?v=YV3Owkm5IXw&playnext=1&videos=89TKmN1noWU

Let's Do It!-A Babylon 5 songvid, yup makes me smile everytime. :P http://www.youtube.com/watch?v=e5ej2qW8yvg&playnext=1&videos=993fY71CRGI
Shannon: elijah and livkungfuwaynewho on August 17th, 2010 02:51 am (UTC)
Ugh, I love fanvids. Yes. Thank you.

Okay - I replied before I watched, hee. I was excited! Anyway, that was just adorable. I loved the random couples like Vir and Lennier and stuff. Aw.

Here's one of my absolute favorite fanvids; no B5 characters, but some awesome women from some different genre shows being awesome and kicking ass: I Enjoy Being a Girl

Edited at 2010-08-17 03:13 am (UTC)
mac_beth13mac_beth13 on August 17th, 2010 09:15 am (UTC)
That was awesome! One of my favourite moments: Wash describing in interregation the parts of his wife he is attracted to. *moves hands in booty cupping motion* I LOL'd!
nhpwnhpw on August 17th, 2010 01:14 am (UTC)
I don't know if this was partly-mostly-not at all for my benefit, but thank you anyway :)

When I need a non-Babylons-related LOL, I spend my time here: http://icanhascheezburger.com/ or here: http://punditkitchen.com/ or here: http://graphjam.com/

Also, the cookies thing is great.
Shannon: firefly mal flowerskungfuwaynewho on August 17th, 2010 02:50 am (UTC)
Actually, someone whose LJ I've lurked at for years posted a few days ago a long depressed screed that I felt guilty about reading, and then she subsequently deleted; today she was like, I need some happy in my life! And posted something like this. And then I did read your post, and thought, yeah. We do, too. Happy is always good.

I haven't read that middle one; I love new funny links, thanks! Maybe I'll post my Top 5 LOL!Animals of 2009 later. I did that post for my blog, heh.
Shannon: drh brand newkungfuwaynewho on August 17th, 2010 03:08 am (UTC)
Anne Marieindigoviolet on August 17th, 2010 07:23 pm (UTC)
Okay, lemme see. :)

Cottage cheeese
Anne Marieindigoviolet on August 17th, 2010 07:27 pm (UTC)
I just rooted through the cobwebby folders on my hard drive and found some pics, but I haz no image host. :[
Shannonkungfuwaynewho on August 17th, 2010 07:34 pm (UTC)
That video was cute! I'll have to add them to my list; I love British comedy. They kind of feel like the precursor to The Mighty Boosh.

Photobucket's free, and I think you can upload to LJ, too? IDK, I haven't tried that yet.
Anne Marieindigoviolet on August 17th, 2010 07:47 pm (UTC)
Yeah, but I'm lazy ;p

I feel obliged to give Vic and Bob a shout out, they're kind of local. Do you understand what they're saying at all? I was wondering if you would.

Seeing as how you like Father Ted, have you ever watched Black Books? They were both written/co-written by Graham Linehan, and you may like, if that's your thing. :)
Shannon: careful nowkungfuwaynewho on August 17th, 2010 07:52 pm (UTC)
Oh, I followed just fine - might not have a few years ago, though. Father Ted, Mighty Boosh, Black Books, IT Crowd, Little Britain, original Office...my sisters and I are big fans of British comedy, heh. Now that all of that kind of thing is available over here more readily, we've just been eating it up.

My favorite Black Books is when Bernard and Manny drink the cheap, dusty wine. "Bernard! Look, Bernard! Bernard! Bernard, look! I'm a prostitute robot from the future!"